دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری|آموزش – کلاس آموزشی – کارگاه آموزشی – دوره آموزشی – آموزشگاه – دوره های مدیریتی – کلاس های آموزشی – تدریس خصوصی| محتوای دوره – فرآیند آموزشی – سیستم آموزشی – مشاوره – فرآیند آموزش – صدور مدرک آموزشی – دوره آکادمی –نیازمندی آموزشی – آکادمی–برگزاری کلاس آموزشی – همایش – سمینار|برنامه ریزی آموزشی – اهداف آموزش – مدیر آموزش دوره های آموزشی| همایش|

دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری - آموزش – کلاس آموزشی – کارگاه آموزشی – دوره آموزشی – آموزشگاه – دوره های مدیریتی – کلاس های آموزشی – تدریس خصوصی, محتوای دوره – فرآیند آموزشی – سیستم آموزشی – مشاوره – فرآیند آموزش – صدور مدرک آموزشی – دوره آکادمی –نیازمندی آموزشی – آکادمی–برگزاری کلاس آموزشی – همایش – سمینار,برنامه ریزی آموزشی – اهداف آموزش – مدیر آموزش دوره های آموزشی, همایش, سمینار, سیستمهای مدیریت,

دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری - آموزش – کلاس آموزشی – کارگاه آموزشی – دوره آموزشی – آموزشگاه – دوره های مدیریتی – کلاس های آموزشی – تدریس خصوصی - محتوای دوره – فرآیند آموزشی – سیستم آموزشی – مشاوره – فرآیند آموزش – صدور مدرک آموزشی – دوره آکادمی –نیازمندی آموزشی – آکادمی–برگزاری کلاس آموزشی – همایش – سمینار - برنامه ریزی آموزشی – اهداف آموزش – مدیر آموزش دوره های آموزشی - همایش - سمینار - سیستمهای مدیریت - همایش های تخصصی - دوره های درون سازمانی - دوره های مدیریتی -

ورود اعضا
دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری

نام دوره  : سیستم مدیریت رضایت مشتری

بر مبنای استانداردهای بین المللی

10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO

هدف از دوره : آشنایی با سیستم های مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی

فرآیند پایش، اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات

موضوعات و محتوای دوره  :

                رضایت مشتری و وفادارسازی، ضرورت ها و مزایا

                تشریح انتظارات مشتریان و ضرورت های پایش و اندازه گیری رضایت مشتری

                آشنایی با الزامات استانداردهای بین المللی 10004  ISO و 10002 ISO

                طراحی نظرسنجی منطقی، استاندارد و فراگیر

                ابزارها و متد اندازه گیری میزان رضایت مشتری

                تحلیل نظرات و نمودارهای آماری اخذ شده از مشتری

                بهبود مداوم رضایت مشتری و ...

                شناخت و تحلیل انواع شکایات

                دسته بندی مشتریان شاکی

                بررسی و مراحل رسیدگی به شکایات

                علت یابی ریشه ای بروز شکایات و اصلاح

            تدوین اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و ...

مخاطبین  : مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فعالان روابط عمومی، فروشندگان، کارکنانی که به نوعی با مشتریان در ارتباطند، کارکنان خدمات پس از فروش، واحد رسیدگی به شکایات و ...

گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان

مدرس:فرهاد زارعی

مدیر گروه بین المللی شایگان

بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی

88634051 -88015079  - 88015669 - 88355739 -88355806 -88632683

 

دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری

شماره تماس : ۸۸۶۳۲۶۸۳-۸۸۶۳۴۰۵۱
آدرس : بزرگراه گمنام-میدان گلها-خیابان فتحی شقاقی غربی(به سمت گمنام)-پلاک143-واحد3

ایمیل :opr17.shaygan@gmail.com
وب سایت :www.shaygangroup.com
تعداد بازدید : ۱۳۳۵

آمار بازدید سایت

بازدید روز

۳۳۵۱

بازدید دیروز

۸۳۱۰

بازدید ماه

۱۱۶۶۱

بازدید کل

۲۸۶۴۵۶۴۷

افراد آنلاین

۲۴۶۳

نماد اعتماد logo-samandehi
تعرفه آگهی

هزینه یکساله اگهی دویست هزار تومان


مدیرپشتیبانی : 09123100238

* اگر می خواهید آگهی شما در گوگل بالاتر دیده شود، با عنوان های مختلف آگهی خود را ثبت کنید، ما همه را تایید می کنیم!
* هم‌اکنون می توانید نامحدود آگهی ثبت کنید
* نام کاربری شما در سایت، همان ایمیل شما می باشد


لینک مستقیم

سقف کاذب - بازسازی خانه - دیوارپوش پی وی سی